VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Kdo jsme a co děláme?

Tento web provozuje a služby a zboží poskytuje společnost gate2children s.r.o., se sídlem na adrese Náplavní 1572/11, Nové Město (Praha 2), 120 00 Praha, Česká republika, identifikační číslo  
04120124, vedené u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 242855/MSPH. Společnost budeme dále označovat jako „my“ v první osobě, aby se vám Podmínky dobře četly.

Na těchto webových stránkách www.alchymiepoteseni.cz naleznete nabídku akcí, online kurzů a dalších produktů, které si můžete zakoupit. Po uskutečnění objednávky uzavřete Smlouvu, jejíž nedílnou součástí jsou tyto Podmínky. Smlouvu můžete uzavřít jako Podnikatel, tedy pokud nakupujete na své IČO, nebo jako Spotřebitel. Naše zákony vám jako Spotřebitelům dávají některá zvláštní práva, o kterých se více dozvíte v dalších částech těchto Podmínek.

Ačkoliv tyto Podmínky obsahují veškerá důležitá ustanovení, je možné s námi uzavřít i Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají v takovém případě přednost před ustanovením těchto Podmínek.

Cílem těchto Podmínek je vám vysvětlit, jaké vzájemné povinnosti a práva nám vznikají v souvislosti nebo na základě Smlouvy, kterou s námi uzavíráte, a informovat vás o nich. Kromě těchto Podmínek se v našem vztahu řídíme také českými zákony, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a pokud jste Spotřebitel, tak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Prosím, přečtěte si také, jak pracujeme s vašimi osobními údaji. Všechny podrobnosti najdete tady.

Základní pojmy, které v Podmínkách najdete

Spotřebitel: jste vy, pokud s námi uzavíráte Smlouvu jako fyzická osoba nezávisle na vašem podnikání, tedy pokud u nás nenakupujete na firmu.

Podnikatel: jste vy, pokud s námi uzavíráte Smlouvu v návaznosti na své podnikání, tedy nakupujete-li na firmu.

Podmínky: jsou tyto všeobecné obchodní podmínky, které právě čtete.

Smlouva: je smlouva o poskytování služeb, kterou se námi uzavíráte. Smlouvu spolu uzavíráme v českém jazyce.

Digitální obsah: jsou například předpřipravené online kurzy. Všechen Digitální obsah najdete na našem Webu.

Služby: jsou zejména akce jako pobyty, festivaly, nebo semináře/webináře. Dále to mohou být kurzy, ve kterých se vám věnujeme. Veškeré Služby, které poskytujeme, naleznete na našem Webu.

Zboží: jsou například knihy (je to fyzické zboží). Aktuální nabídku našeho Zboží naleznete na našem Webu.

Cena: je cena za Digitální obsah, Služby a Zboží, kterou jste povinni uhradit.

Web: jsou naše webové stránky www.alchymiepoteseni.cz.

Občanský zákoník: zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

Jak nás můžete kontaktovat?

Pokud máte jakékoliv otázky, můžete nás kontaktovat prostřednictvím těchto údajů:

  • gate2children s.r.o.
  • Náplavní 1572/11, Nové Město (Praha 2), 120 00 Praha
  • e-mail: info@alchymiepoteseni.cz
  • tel.: +420 775 38 37 35

Odpovíme vám co nejdříve.

Jak funguje uživatelský účet?

Na našem Webu získáte jako členové našich kurzů svůj uživatelský účet, který slouží jako členská sekce. Umožní vám spravovat svůj účet a přístup k některému Digitálnímu obsahu podle těchto Podmínek.

Váš uživatelský účet se stane přístupným po zaplacení a ve chvíli, kdy se do něj přihlásíte uživatelským jménem a heslem, přičemž si heslo můžete později změnit. Podrobnosti zpřístupnění jednotlivých Služeb najdete dále v těchto Podmínkách.

V rámci objednávky Digitálního obsahu skrz objednávkový formulář na Webu zároveň provádíte i registraci do uživatelského účtu. Je důležité, abyste uváděli veškeré údaje pravdivě a správně, a také je musíte při jakékoliv změně aktualizovat nebo nám takovou změnu oznámit. Údaje, které při objednání, resp. registraci uvádíte, považuji za správné. Za chybně uvedené údaje a případnou související škodu bohužel nemůžeme odpovídat.

Pokud dojde k objednávce jiným způsobem než přes objednávkový formulář na Webu, zašleme vám přihlašovací údaje na e-mailovou adresu, kterou jste nám sdělili, do 72 hodin od obdržení Ceny za příslušnou Službu.

Přístup k vašemu uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem, které je generováno ze zadaných údajů (je jím případně i váš e-mail, který jste uvedli v objednávce), a heslem, které si sami zvolíte nebo vám bude automaticky vygenerováno. Údaje vám budou následně zaslány na vámi uvedenou e-mailovou adresu. Prosím, důkladně si zkontrolujte i složku SPAM, kam tento e-mail může zapadnout. Prosím, abyste ohledně přístupových údajů k účtu zachovávali mlčenlivost. Svůj uživatelský účet nejste oprávněni nechat využívat třetí osobu.

Registrace uživatelského účtu bude vždy součástí objednávky Digitální obsahu, jelikož bez vytvoření takového osobního uživatelského účtu bychom vám nemohli plnohodnotně poskytnout slíbený obsah.

Vezměte, prosím, na vědomí, že uživatelský účet nemusí být nepřetržitě dostupný, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

Digitální obsah

Digitálním obsahem je typicky náš předpřipravený kurz, ke kterému získáte online přístup. Příkladem je kurz, do kterého se přihlásíte a získáte po určitou dobu přístup k online obsahu, který tvoří ucelený kurz. Pro tyto kurzy je typické, že v nich nepotřebujete asistenci či podporu našich lektorů.

Jak si takový Digitální obsah objednat?

Digitální obsah si můžete objednat na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje zejména informace o tomto obsahu, Cenu, způsob úhrady Ceny a údaje o způsobu dodání. Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku („Objednávka Digitálního obsahu“).

Poté, co obdržíme Objednávku Digitálního obsahu, vám potvrdíme její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení do vaší e-mailové schránky je mezi námi uzavřena Smlouva, na základě které se zavazujete za kurz zaplatit. Společně s potvrzením Objednávky Digitálního obsahu vám zašleme také tyto Podmínky na trvalém nosiči dat.

V Objednávce Digitálního obsahu musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídáme za případnou újmu tím způsobenou.

Vyplněním objednávkového formuláře se vám vytvoří uživatelský účet, ze kterého získáte přístup k obsahu Digitálního obsahu (viz sekce o uživatelském účtu).

A jak Digitální obsah zaplatit?

U každého Digitálního obsahu je uvedena jeho přesná Cena. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené Ceně, nejsme povinni vám Digitální obsah za takto zjevně chybně uvedenou Cenu dodat, a v případě, kdy jsme s vámi s takto chybně uvedenou Cenou uzavřeli Smlouvu, jsme oprávněni od ní odstoupit.

Cenu je možné uhradit online platbou kartou nebo bankovním převodem. Pro každou platbu vám vystavíme fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v Objednávce Digitálního obsahu.

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAYs.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o. S údaji Vaší platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet). 

Případné slevy na Digitální obsah není možné vzájemně kombinovat.

Navíc umožňuji možnost si platbu rozložit. V takovém případě bude postupováno podle konkrétního kalendáře, který je uveden v objednávkovém formuláři. I tato objednávka je však objednávkou zavazující k zaplacení všech plateb. Pokud budete s některou z plateb v prodlení, jsme oprávněni vám přístup k Digitálnímu obsahu znepřístupnit, a to až do doby, než příslušnou fakturu zaplatíte. Tím však není dotčena vaše povinnost všechny domluvené úhrady zaplatit.

Pro členství v některých online kurzech využíváme k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou. Vyplněním objednávkového formuláře se zavazujete hradit pravidelný měsíční členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedeném na Objednávce a to po celou dobu trvání členství. Zároveň dáváte souhlas, aby byl členský poplatek v předem jasně uvedené výši a periodě (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži vaší platební karty, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v kurzu.

V případě, že Objednávka podléhá opakované platbě, najdete na objednávkové stránce informace o výši pravidelného poplatku, periodě i o způsobu, jak je možné členství v kurzu ukončit a zastavit tak opakované účtování plateb. Vždy sedm dnů před automatickým vyúčtováním poplatku posíláme upozornění e-mailem na adresu, která byla uvedena v Objednávce, spolu s jasnými pokyny, jak můžete opakované platby zrušit.

V případě, že Objednávka podléhá opakované platbě můžete členství kdykoliv ukončit a to výhradně kontaktováním zákaznické podpory na adrese info@alchymiepoteseni.cz. Ukončením členství v kurzu je pravidelná platba zrušena a členský poplatek nebude nadále účtován. Ukončením členství v kurzu se vzdáváte všech výsad a výhod, které vám členství v kurzu přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po vypršení uhrazené doby členství) definitivně ukončen.

Jak funguje Digitální obsah?

Po objednání a zaplacení Digitálního obsahu (příp. zaplacení první faktury) vám e-mailem zašleme přístup do uživatelského účtu (tzv. členské sekce), kde získáte hned po zaplacení na konkrétní dobu přístup k Digitálnímu obsahu, což jsou např. výuková videa, pracovní listy a případně další doprovodné materiály.

Jak funguje prodloužení Digitálního obsahu?

Po vypršení vašeho přístupu k Digitálnímu obsahu (např. do kurzu) již nemáte možnost se k němu vrátit. Tato sekce s videi a dalšími materiály se uzavře. Za poplatek lze přístup do kurzu prodloužit. Některé naše online kurzy si lze pořídit s časově neomezeným přístupem, v takových případech je to vždy uvedeno již v rámci Objednávky Digitálního obsahu.

Dodání Digitálního obsahu

Digitální obsah jako předmět Smlouvy je z naší strany odevzdaný ve chvíli, kdy vám doručíme e-mail s odkazem na přístup k Digitálnímu obsahu. Nezáleží tedy na tom, od kdy jste se např. do uživatelského účtu přihlásili a s kurzem nebo jeho částí skutečně začali, ale od kdy jste tak mohli udělat.

Odstoupení od Smlouvy

U Digitálního obsahu odstoupení od Smlouvy není možné, pokud jste u nákupu Digitálního obsahu souhlasili s tím, že vám celý obsah zpřístupníme ihned po zakoupení – tedy dříve, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy. Tím pak ztrácíte právo na odstoupení od Smlouvy ve 14denní lhůtě.

Jak je to se Službami?

Službami na našem Webu jsou například akce (jednodenní akce nebo vícedenní pobyty) a online či živé kurzy, které nejsou předpřipravené, ale věnují se vám v nich naši lektoři v reálném čase.

Jak Službu objednat?

Službu si můžete objednat přes objednávku na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje zejména informace o Službě (např. době a místě konání akce), o její Ceně, způsobu úhrady Ceny a odkaz na tyto obchodní podmínky, ve kterých najdete informace o storno podmínkách, které se na účast na našich akcích nebo kurzech vztahují. Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku („Objednávka Služby“).

Jakmile obdržíme Objednávku Služby, potvrdíme vám její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení je mezi námi uzavřena Smlouva, na základě které se zavazujete za Službu zaplatit. Společně s potvrzením Objednávky Služby vám zašleme také tyto Podmínky na trvalém nosiči dat.

Vyhrazujeme si právo odmítnout jakéhokoliv účastníka, a to z důvodu nevhodnosti, neúčelnosti nebo nebezpečí pro další účastníky.

V Objednávce Služby musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídáme za případnou újmu tím způsobenou.

Změny Služby

Vyhrazujeme si právo provést změny Služby – především místa, termínu konání, programu, lektorů – a to v případě neočekávaných okolností, které nebyly nezpůsobeny vlastní vinou a které nám brání v poskytnutí Služeb podle sjednaných podmínek či informací na Webu. O jakékoliv případné změně vás budeme neprodleně informovat e-mailem.

V případě, že se jedná o nezásadní změny místa (zásadní by bylo např. na druhém konci republiky), změny programu nebo lektora, které zásadně neovlivní hlavní náplň akce, nejste při změně oprávněni od Smlouvy odstoupit. Pokud by se jednalo o zásadní změnu jako např. změnu termínu nebo zásadní změnu místa akce, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit. Při vašem odstoupení od Smlouvy platí postup a podmínky popsané níže.

Jak za Službu zaplatit?

U každé Služby je uvedena její přesná Cena. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené Ceně, nejsme povinni vám přístup na akci nebo do kurzu za takto zjevně chybně uvedenou Cenu umožnit, a v případě, kdy jsme s vámi s takto chybně uvedenou Cenou uzavřeli Smlouvu, jsme oprávněni od ní odstoupit.

Cenu je možné uhradit online platbou kartou nebo bankovním převodem. Pro každou platbu vám vystavíme fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste nám sdělili.

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAYs.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o. S údaji Vaší platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet). 

Případné slevy na Služby není možné vzájemně kombinovat.

Navíc umožňujeme možnost si platbu rozložit. V takovém případě bude postupováno podle konkrétního kalendáře, který je uveden v objednávkovém formuláři. I tato objednávka je však objednávkou zavazující k zaplacení všech plateb. Pokud budete s některou z plateb v prodlení, jsme oprávněni vám přístup k Digitálnímu obsahu znepřístupnit, a to až do doby, než příslušnou fakturu zaplatíte. Tím však není dotčena vaše povinnost všechny domluvené úhrady zaplatit.

Pro členství v některých online kurzech využíváme k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou. Vyplněním objednávkového formuláře se zavazujete hradit pravidelný měsíční členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedeném na Objednávce a to po celou dobu trvání členství. Zároveň dáváte souhlas, aby byl členský poplatek v předem jasně uvedené výši a periodě (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži vaší platební karty, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v kurzu.

V případě, že Objednávka podléhá opakované platbě, najdete na objednávkové stránce informace o výši pravidelného poplatku, periodě i o způsobu, jak je možné členství v kurzu ukončit a zastavit tak opakované účtování plateb. Vždy sedm dnů před automatickým vyúčtováním poplatku posíláme upozornění e-mailem na adresu, která byla uvedena v Objednávce, spolu s jasnými pokyny, jak můžete opakované platby zrušit.

V případě, že Objednávka podléhá opakované platbě můžete členství kdykoliv ukončit a to výhradně kontaktováním zákaznické podpory na adrese info@alchymiepoteseni.cz. Ukončením členství v kurzu je pravidelná platba zrušena a členský poplatek nebude nadále účtován. Ukončením členství v kurzu se vzdáváte všech výsad a výhod, které vám členství v kurzu přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po vypršení uhrazené doby členství) definitivně ukončen.

V důsledku nečekaných událostí – souvisejících především s platbami za odběr energií nebo jiných služeb od našich dodavatelů – jsme oprávněni k jednostrannému zvýšení Ceny. Pokud by k takové události došlo, budeme vás o změně Ceny neprodleně informovat e-mailem, kterým vás zároveň vyzveme k úhradě rozdílu Ceny. Do 14 dnů od této výzvy však máte právo pro tyto důvody od Smlouvy odstoupit, a svou přihlášku na akci nebo kurz tak tímto zrušit.

Odstoupení od Smlouvy

Obecně platí, že Spotřebitelé mají možnost odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu.

Jako Spotřebitelé můžete odstoupit od Smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči mně (např. e-mailem). Pro odstoupení od Smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.

V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vám zrušíme účast na akci/kurzu a vrátíme vám zaplacenou Cenu do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, a to stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny.

Podnikatelé právo na odstoupení od Smlouvy nemají vůbec.

Kdy nemáte možnost odstoupit od Smlouvy?

Existuje výjimka, kdy možnost odstoupení od Smlouvy nemáte, a to v případě, že jste souhlasili s poskytnutím Služby dříve, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy – tedy pokud se akce/kurz konaly ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy.

Storno podmínky

Kdykoliv před začátkem akce nebo kurzu máte právo svou účast zrušit (prostřednictvím výše uvedených kontaktních údajů, primárně pak e-mailem na: info@alchymiepoteseni.cz). Zrušení Objednávky Služeb se řídí těmito storno podmínkami:

  • Více než 30 dnů před začátkem:
    storno poplatek –  20% z celé částky
  • Od 29 dnů do 8 dnů před začátkem:
    storno poplatek – 50% z celé částky
  • Od 7 dnů a méně před začátkem:
    stornopoplatek – 90% z celé částky
  • Jakmile kurz/akce začne:
    stornopoplatek – 100% z celé částky

Za zrušení se považuje okamžik doručení zrušení (tedy např. doručením do naší e-mailové schránky).

V případě, že na akci vůbec nedorazíte nebo se do kurzu vůbec nepřipojíte a svou účast nezrušíte, zaplacená Cena se nevrací.

A jak je to se Zbožím?

Naše Zboží – například knihy a jiné fyzické zboží – si můžete objednat na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje bližší informace o konkrétním Zboží, jeho Ceně, způsobu úhrady Ceny a doručení Zboží. Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku („Objednávka Zboží“).

Jakmile obdržíme Objednávku Zboží, potvrdíme vám její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení je mezi námi uzavřena Smlouva, na základě které se zavazujete za Zboží zaplatit. Společně s potvrzením Objednávky Zboží vám zašleme také tyto Podmínky na trvalém nosiči dat.

V Objednávce Zboží musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídáme za případnou škodu tím způsobenou.

Jak Zboží zaplatit?

U každého Zboží je uvedena jeho přesná Cena. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené Ceně, nejsme povinni vám Zboží za takto zjevně chybně uvedenou Cenu umožnit, a v případě, kdy jsme s vámi s takto chybně uvedenou Cenou uzavřeli Smlouvu, jsme oprávněni od ní odstoupit.

Cenu je možné uhradit online platbou kartou nebo bankovním převodem. Pro každou platbu vám vystavíme fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v Objednávce Zboží.

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAYs.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o. S údaji Vaší platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet). 

Případné slevy na Zboží není možné vzájemně kombinovat.

Dodání Zboží

Většinu našeho Zboží máme skladem a odesíláme je ihned, co je to možné. Pokud se nedohodneme jinak, Zboží vám doručíme do 30 dní od uzavření Smlouvy. V opačném případě můžete odstoupit od Smlouvy a my vám následně vrátíme uhrazenou Cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud jste je platili.

Objednané Zboží vám zašleme prostřednictvím přepravních služeb, jejichž výpis najdete v průběhu Objednávky Zboží. Poštovné a balné je pak účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám objeví v rámci Objednávky Zboží.

Zboží vám bude dodáno na místo určené v Objednávce Zboží. Vy jste pak povinni zásilku při dodání převzít. V případě, že zásilku nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy a v takovém případě máme právo po vás požadovat náhradu nákladů s tím spojených.

V případě, že je zásilku z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v Objednávce Zboží, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením Zboží nebo s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zásilky doporučujeme pečlivě zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit dopravci. V případě, že bude obal zásilky porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.

Jak je to s vlastnickým právem?

Vlastnické právo ke Zboží nabýváte zaplacením celé Ceny (včetně nákladů na dodání), nejdříve však převzetím Zboží podle Smlouvy. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu Zboží na vás přechází okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.

Odstoupení od smlouvy

Jako Spotřebitel máte možnost odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží při uzavření Smlouvy na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu. Pokud vám Zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak pokud vám Zboží dodáváme pravidelně, lhůta pro odstoupení se počítá od doručení první dodávky.

Jako Spotřebitelé můžete odstoupit od Smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči nám (např. e-mailem). Pro odstoupení od Smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.

V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte Zboží a my vám vrátíme zaplacenou Cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání Zboží zpět k nám hradíte vy. My vám do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, vrátíme Cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny. Vrácení Ceny ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené Zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste Zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).

Zboží si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud Zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu, můžeme vám vrátit částku poníženou o to, abychom Zboží uvedli do původního stavu tak, abychom ho mohli prodat dalším zákazníkům.

Zboží, včetně všech případných dárků, musí být zaslán nebo osobně doručen na adresu: Cyklická žena s.r.o. Štefánikova 220/24, 742 21 Kopřivnice. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, nebude na ně brán zřetel.

Pokud jsme vám spolu se Zbožím poslali nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

Podnikatelé právo na odstoupení od Smlouvy nemají vůbec.

Reklamace aneb jak je to s odpovědností za vady?

Reklamace Digitálního obsahu

Odpovídáme vám za to, že Digitální obsah při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že:

  • a) Digitální obsah odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
  • b) je vhodný k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsme souhlasili;
  • c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu instalaci, a s uživatelskou podporou, pokud je potřeba).

Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností:

  • a) je Digitální obsah vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
  • b) Digitální obsah rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na má veřejná prohlášení nebo prohlášení jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
  • c) je Digitální obsah poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;
  • d) Digitální obsah odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které jsme vám zpřístupnili před uzavřením Smlouvy.

Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Digitálního obsahu liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

Práva z vadného plnění můžete uplatnit po celou dobu trvání závazku, pokud se na Digitálním obsahu projeví nebo vyskytne vada. Jde-li o jednorázové plnění (což se týká většiny našeho Digitálního obsahu), můžete vytknout vadu, která se projeví do dvou let od zpřístupnění Digitálního obsahu.

Pokud jste Podnikatelem, práva z vadného plnění musíte uplatnit nejpozději do 3 dnů od zjištění vady, jinak na vaši reklamaci nebude brán zřetel.

Reklamace Zboží

Odpovídáme vám za to, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že:

  • a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
  • b) je vhodné k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsme souhlasili;
  • c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je potřeba).

Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností Zboží:

  • a) je vhodné k účelu, k němuž se příslušné druhy obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy daného odvětví, není-li technických norem;
  • b) množství, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem příslušných druhů, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná mnou nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
  • c) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
  • d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.

Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí Zboží. Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že bylo Zboží vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete Zboží užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně.

Pokud jste Podnikatelem, práva z vadného plnění musíte uplatnit nejpozději do 3 dnů od zjištění vady, jinak na vaši reklamaci nebude brán zřetel.

Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili. Vadou Zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání.

Postup reklamace pro Zboží a Digitální obsah

Reklamaci můžete uplatnit elektronicky na info@alchymiepoteseni.cz. Reklamované Zboží pak zašlete na adresu Cyklická žena s.r.o. Štefánikova 220/24, 742 21 Kopřivnice. Zboží prosím neposílejte na dobírku, nebudu na něj brát zřetel.

Zboží by mělo být dodány kompletní, tedy tak, jak jste ho od nás obdrželi, abychom mohli reklamaci posoudit.

Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím, uveďte nám:

  • a) vaše kontaktní údaje;
  • b) popis vady Digitálního obsahu nebo Zboží;
  • c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;
  • d) prokázání nákupu Digitálního obsahu nebo Zboží (nejlépe přiložením faktury).

Pokud má Digitální obsah nebo Zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:

  • a) dodání nové věci bez vady; nebo
  • b) opravu věci,

ledaže je vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Digitální obsah nebo Zboží mělo bez vady.

V následujících případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy:

  • a) pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
  • b) když se vada objeví opakovaně;
  • c) pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;
  • d) když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

Odstoupit od Smlouvy ale nemůžete, pokud není vada významná.

Dokud nesplníme svou povinnost z vadného plnění, nemusíte platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.

Vyřízení reklamace

Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.

V případě, že jste Zboží nakoupili jako Spotřebitel, vyřídíme vaši reklamaci do 30 dnů od uplatnění (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržíme, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

V případě, že jste Zboží nakoupili jako Podnikatel, vyřídíme vaši reklamaci v přiměřené době od uplatnění (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom.

V případě Digitálního obsahu odstraníme vadu v přiměřené době po vašem vytknutí tak, aby vám nezpůsobila značné obtíže – vždy ale bude záležet na povaze a účelu konkrétního Digitálního obsahu.

Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.

Jako Spotřebitel máte i právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

Před prvním použitím některého Digitálního obsahu nebo Zboží jste povinni prostudovat návod k použití nebo jiné doprovodné informace, pokud vám ho zašleme elektronicky nebo spolu se Zbožím, a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se totiž vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním Digitální obsah nebo Zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.

Reklamace Služeb

Základní pravidla reklamace

Odpovídáme za podstatné i nepodstatné vady Služeb, přičemž od toho, o jakou vadu se jedná, se odvíjí i vaše práva.

Podstatná vada je taková vada, kvůli které není možné Službu využít anebo vada, o které kdybyste věděli, nikdy byste si Službu nekoupili. Třeba, pokud akce pro ženy, na kterou jste se přihlásili, bude akcí pro muže.

Nepodstatná vada je taková, se kterou je sice možné Služby využít, ale nejsou ve 100% kvalitě. Třeba, když si zakoupíte pobyt, na kterém má být 8 workshopů, ale nakonec jich je jen 7.

Reklamaci můžete uplatnit do 6 měsíců od převzetí plnění a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení Smlouvy:

  • a) bezplatné upravení Služby;
  • b) odstranění vady poskytnutím Služby bez vady nebo dodáním chybějící části Služby;
  • c) přiměřenou slevu z Ceny; nebo
  • d) vrácení Ceny na základě odstoupení od Smlouvy.

U vady, která znamená nepodstatné porušení Smlouvy, máte nárok na:

  • a) odstranění vady; nebo
  • b) přiměřenou slevu z Ceny.

Není-li úprava nebo výměna Služby za jinou možná, na základě odstoupení od Smlouvy můžete požadovat vrácení celé Ceny.

Postup reklamace

Reklamaci můžete uplatnit např. elektronicky na info@alchymiepotesenni.cz nebo dopisem na adrese Náplavní 1572/11, Nové Město, 120 00 Praha.

Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím, uveďte nám:

  • a) vaše kontaktní údaje;
  • b) popisy vady Služby;
  • c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;
  • d) prokázání nákupu Služby.

Upozorňujeme, že Službu nemůžete reklamovat jen proto, že nenaplnila vaše subjektivní očekávání, musí se jednat o vadu.

Vyřízení reklamace

Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.

Pokud jste nakoupili jako Spotřebitel, do 30 dnů od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržíme, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

V případě, že jste Službu nakoupili jako Podnikatel, vyřídíme vaši reklamaci v přiměřené době od uplatnění (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom.

Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení o zamítnutí reklamace.

Jako Spotřebitel máte i právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

Nezapomínejme na autorská práva

Veškerý obsah na Webu a Služby, které vám poskytneme, a to včetně užitečných pracovních listů, e-booků či výukových videí, jsou autorským dílem a jiným vlastním obsahem, a tak ho nemůžete sdílet, kopírovat či ho jinak předávat třetím osobám. S materiály jsme si dali hodně práce, proto vás prosíme o respektování tohoto pravidla.

Jak zahájit mimosoudní řešení sporu?

Jako Spotřebitel se můžete v případě jakéhokoliv problému obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, adr.coi.cz). Řešení se zahájí na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo se námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.

Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady: ec.europa.eu/consumers/odr.

Co říci závěrem?

Pokud je pro využívání mého Digitálního obsahu potřeba mít stažený speciální software, najdete to vždy uvedeno na Webu. Vždy ale platí, že je nezbytné, abyste měli standardní webový prohlížeč, připojení k internetu, a to stabilní a dostatečně rychlé.

Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s komunikací na dálku, jako jsou například právě náklady na internetové připojení nebo telefon, si hradíte sami. Nijak se neliší od základní sazby vašeho operátora či poskytovatele internetového připojení.

V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněna od Smlouvy odstoupit.

Tyto Podmínky mohou být měněny nebo doplňovány. Tím se však nemění naše práva a povinnosti, která vznikla v době účinnosti předchozího znění Podmínek.

Aktuální znění Podmínek vždy zveřejníme na Webu.

Tyto Podmínky jsou účinné od 1. 10. 2024.

Příloha č. 1:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Zákazník:

Jméno: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Adresa: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Telefon: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ E-mail: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Požadovaný způsob vrácení peněz: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Případné číslo bankovního účtu / kód banky, na který si přeji vrátit částku:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _/ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Číslo faktury: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Číslo objednávky: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

Vrácené produkty: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

Důvod odstoupení:

  • zboží/služba vypadá jinak, než jsem předpokládal/a
  • pozdní dodání
  • doručeno jiné zboží/dodána jiná služba
  • jiný důvod: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

(pro náš lepší přehled můžete uvést důvod odstoupení, nejste ale povinni to udělat)

 

Datum a podpis zákazníka